DIY

DIY Pusleplade Part 2

Well, den første udgave af min pusleplade var som jeg skrev umådeligt ustabil – tillige var de der metalvinkler, jeg havde sat finnerne fast med ret skarpe.

Så skarpe at der nu er nogle fine ridser i toppen af vores nye vaskemaskine. FFS. Handyspasser.

Her kommer så version 2.

2016-10-06-12-05-28

DIY Pusleplade til topbetjent vaskemaskine, prototype 2

Gaffaen er sat på for at beskytte de sarte vaskemaskinekanter mod skarpe metalhjørner – og der er tilmed kommet nogle fine silikonedutter under, i håbet om at stoppe den fra at glide rundt.

OG DEN VIRKER!

Vi har købt en såkaldt “Baby Safety Base” som skal sættes fast ovenpå, deri skal puslepuden ligge, så flytter puden sig ikke, og den lille ukendte lortekunstner falder ikke ud over siden.

Jeg har testet den med en håndvægt på 10kg, og selv hvis man ruller den helt ud i siden, vipper pladen ikke op, så so far so good.

Nu er næste step at få en der ikke har 10 tommelfingre, til at sætte en version sammen, der forhåbentligt er lidt lettere end min himstregims, og gerne som man ikke risikerer splinter og så videre på at anvende den.

Nu må vi se om det overhovedet er til at få lavet, uden at det skal koste en formue.

Skriv en kommentar