Bolig

Indretning af børneværelset

Nu står vi jo på tærsklen til at flytte – og det tilmed til en lejlighed med et dedikeret (eller i hvert fald potentielt dedikeret – måske går der noget tid, før det rent faktisk bliver indrettet?) børneværelse!

Det glæder jeg mig enormt til, der er jo en lille bolignørd i mig, og chancen for at skulle indrette helt fra bunden er da svær at undgå at gnide sig i hænderne over.

For sjov gik jeg lige på google og søgte efter børneværelse – Det gav mig nedenstående billede:

børneværelse

Hvordan er det nu med børn – elsker de farver? JA!

Og hvor farverige er de værelser? – IKKE FARVERIGE!

– ok, der er et par stykker med lidt farver, men det er altså ret kedelige hvide og grå toner, der tager teten!

Det hele er helt sikkert sociale medier, pinterest og instagrams skyld – her sidder man og savler over alle de flotte værelser andre har indrettet, så man bevæger sig selv lidt i retningen af det – det ER jo flot.

Men det er sgu da også pissekedeligt!

Jeg glæder mig til at finde på hvordan vi skal indrette det værelse, men jeg bliver vist nødt til at brænde et par af mine boligmagasiner og se bort fra de sociale medier inden vi går i gang, ellers ender vi med at flyde rundt i en suppe af knækket hvid og batman-plakater med kliche-citater!

Skriv et svar

