Forældreliv

Hvordan smider man graviditetskiloene?!

Ja ok, af sådan helt naturlige grunde, er jeg ikke i stand til at amme al mit sideflæsk ud af mine behårede man-boobs, så det er sgu en værre situation, jeg er landet i!

dadbod

Jeg tror måske at jeg i en kombination af stress over arbejde, kommende barn og hele den der situation, hvor dagene bare har været komplet fyldt op efter fødslen, har overkompenseret med chokolade og tomme kalorier – og det har sgu sat sig.

Nu er han snart 6 måneder, og jeg tror desværre jeg vejer 10 kilo mere end for 9+6 måneder siden.

Det virker i hvert fald ikke at håbe på at kiloene rasler af, ved at hoppe rundt med en baby i armene, i forsøget på at få ham til at falde i søvn, så jeg tror der må skrappere midler til.

Jeg er startet langsomt op på at prøve at skære ned på chokolade(forventer abstinens-rysteture!) og spise mere fornuftig frokost på arbejdet – og så blev det endelig vejr til at cykle fuldtid her i juni(Note to self: få nu de skide skærme installeret #dansksommer) – så må vi se om det hjælper på sagen, der er sgu ikke plads i skemaet til det store fitness-eventyr, hvis jeg også gerne vil ha’ tid med den lille banan, mens han er vågen.

Eller også skal jeg bare lære at vænne mig til min kvabse-dad-bod, evt. starte en body-positive instagramkonto …

 

Skriv et svar

