Forældreliv

You down with OPP?  (Other People’s Poo) 

Yeah you know me! 

Eller, det er jeg jo egentlig ikke. 

Men jeg arbejder på kontor, udelukkende med andre mænd, nørder tilmed(jeg ved ikke, men udelukker ikke, at det har noget med sagen at gøre), som af den ene eller den anden grund har enormt dårlig toiletdannelse – børsten og kummens gode forhold bliver simpelthen misligholdt! 

Anyway, dette har tidligere resulteret i passive-aggressive alle-mails fra min side, men efter jeg er blevet far, har jeg sgu bemærket at jeg er blevet mere tolerant overfor det.

Om det er fordi jeg generelt er blevet mere tolerant, eller om jeg bare er blevet vant til andre folks lort, melder historien ikke om. 

Skriv et svar

